Contacto


Hola!

Si eres un científico y quieres postear en este Blog sobre COVID-19, escribeme a paoaguirre.gyb@gmail.com 

Puede ser sobre las preguntas más frecuentes que recibes o cualquier cosa importante que quieres que los peruanos sepan.


¡la mayoria de información buena está en ingles! ayudame a traducirlo.


Pero si solo tienes alguna duda o sugerencia sobre el Blog, también puedes escribirme al correo de contacto.

Estaré encantada de leer.

Gracias! :D


Hello!

If you want to make a contribution to this Blog about COVID-19, (in simple language and Spanish for now) write to me at paoaguirre.gyb@gmail.com

This blog is made mainly for Peruvians, that is why it is written in Spanish so far. I know there is a lot of good info over there, but it is mostly in English.

 But if you only have any questions or suggestions about the Blog, you can also leave a comment down below or write to me at the contact email.

I'll be happy to hear from you.

THANK YOU.




Popular Posts

Like us on Facebook